Sunday 30 September 2012

September favorites.

Amrican Apperal sweater, long thick jumper (Gina Tricot), Basic t-shirt (H&M),
Chanel kind of looking cardigan (Gina Tricot).

Levis cowboy jacket, stole from my step-dad.
Styles up, anything and everything!  


BareMinerals - Blemish Remedy.
(New)

M.A.C - Studio fix lash.
(New)

M.A.C Eye-shadow - Brulé (satin).
Such, a lovely natural color.
(New)

Barry M - Wink. (Black Marker Pen)
The best and easiest way, to make a good looking eyeliner.
(New)

What is this called? I'm not cure.
But this is my new purse, and i love it. Its easy
and very stylish.
(New)

Calvin Klein - Sheer Beauty.
This is now, my favorite perfume!
Its so lovely and so very, delicate.
(New)

Chanel Nail-polish - 217 Splendur.
Lovely pink and girly color. 

Chain with studs from Gina Tricot.
Such a statement necklace.
(New)

Neclace from Gina Tricot.
(Love)
(New)

Casio - retro watch.
My everyday jewelry.  

Rings from all over the world.
Again, my everyday jewelry.
Just thought that i would share, my this months favorite items and accessories. 
This month has only been about school, so my clothing and makeup has been very laid back and comfortable. 

Lots of love 
Victoria.   

6 comments:

  1. Jeg har en giveaway kørende hvis du har lyst til at deltage: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2012/09/konkurrence.html

    KH Stine
    stine-ebbesendahl.dk

    ReplyDelete
  2. Ej, den jakke.. Jeg er evigt misundelig. Kender du et sted jeg kan få fat i sådan en sag? Det ser ud til du har en rigtig cool stil Victoria. Dejligt at se :)
    -Kine
    http://thescreenisus.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg er også rigtig glad for den. Jeg har hugget det fra min pap-far og den er ca 15 år gammel.. Men jeg er sikker på, at du kan købe dig en i en vintage-genbrug :-D
      Tak for det, det varmer.
      //Victoria.

      Delete
  3. Virkelig, virkelig fint retro ur...! Efterhånden en klassiker og alligevel stikker det bare lidt ud!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Er virkelig også glad for uret! Kan ikke leve uden den.
      //Victoria.

      Delete