Sunday 13 January 2013

H.A.U.L

VO5 - Plump it up. 

Lady Gaga - Fame. SJP - NYC


M.A.C Fix+ 

M.A.C Lipstick - Crosswires. 


17 Mascara - Blow out. 17 BB balm - light. 



Max factor powder - Creme puff. 

L'oreal super liner - Carbon gloss. 


Maybelline Color Tattoo 24th - 05 Eternal gold. 

Maybelline Foundation - Fit Me and Concealer.
A new series from Maybelline, 

Real techniques foundation brush.
The best brush for foundation! 

Natural Collection Mascara - Gel.
For eyebrows. 

Barry M Gelly high shine - Blood Orange (deep red)
Barry M Gelly high shine - Black Berry (Navy)
Topshop Nail-polish - Moonstone. 

A little haul. Some things are bought in the UK and some from DK.
If you want more information, then leave a comment down below. 

11 comments:

  1. Fine billeder, og ja vi kan godt følges! :-)

    emmavanghoest.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Jo tak! Det lyder godt (heart)
    //Victoria.

    ReplyDelete
  3. Lækre ting!
    Det kunne være dejligt hvis du gad at tjekke min blog ud :)

    knus
    www.dittereitz.blogspot.dk


    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak for det!
      Jamen det gør jeg lige så (Smiley)
      //Victoria W.

      Delete
  4. Fede ting, ELSKER Mac!

    Skal vi følges? følger dig nu :-)

    www.thebcloset.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak! Åh det er et af mine ynglings mærker!
      Ja, det kan vi skam godt :-)

      Delete
  5. Lækre sager :-) Jeg trænger godt nok til en del fornyelse i min makeup-pung!

    Knus
    www.rikkesunds.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :-) Åh ja, det kender jeg godt! Det er altid dejligt med noget nyt!
      Kram Victoria.

      Delete
  6. Hej:)

    Skal vi følges?
    Hvis du følger mig og derefter skriver en kommentar med det, så følger jeg meget gerne dig:)

    Knus Emma

    emmaseenandbeen.blogspot.dk

    ReplyDelete
  7. Hej. Dejlig blog du har dig her, og tak for kigget.
    Jeg prøver at følge dig herinde, men lige nu er der problemer med min google konto.
    - men jeg kommer helt klart til at blive fast læser, når jeg har fundet problemet. :-)

    http://whotoldyouroseswerered.blogspot.dk/

    ReplyDelete